12.03.2010

Masuratul oilor

Masuratul oilor
Din 10 mai pana in Ziua Sfintilor Imparati, in satele cu traditie oiereasca se tine Masurarea oilor.Ovinele sunt adunate in turma cu o zi, doua inaintea zilei de masura, care este anuntata din timp de catre primarie. Femeile pregatesc mancaruri speciale (drob de miel, friptura, sarmale, cozonaci, oua rosii), iar barbatii au grija grija ca bautura sa fie suficienta. Dupa intrarea oilor in trarla, incepe ceremonialul. Ciobanii infig in mijlocul tarcului o cruce de lemn impodobita cu verdeata si afuma de jur imprejur grajdurile, pentru indepartarea spiritelor rele. Urmeaza slujba de sfintire a oilor si a stanii, savarsita de preotul satului. Dupa slujba, dar nu inainte, satenii se pun pe petrecut, iar ciobanii fac primul cas al anului.

2 comentarii :

  1. sunt de argint de la Garman, m-am căsătorit acum 8 ani fără un copil, căutam cu disperare o soluție pentru că doctorul a spus că nu pot rămâne însărcinată, dar un prieten de-al meu m-a îndrumat către un jucător de vrăji numit Dr. White și i-a explicat problemele mele și mi-a promis că totul va fi bine cu mine în 12 zile, mi-a dat câteva instrucțiuni pe care le-am făcut perfect, am fost la spital pentru test și mi-au confirmat că sunt însărcinată cu o săptămână și acum am frumosul meu fiu și mai am o altă sarcină chiar acum, mulțumesc ție dr White, contactează-l pentru tot felul de soluții,

    1) dacă doriți să returnați Ex.
    2) dacă vrei vraja să rămâi însărcinată.
    3) dacă doriți să opriți avortul spontan.
    4) dacă vrei să fii iubit de cineva.
    5) vraja pentru a vindeca tot felul de boli sau boli.
    Si altii.
    el este cel mai bun și foarte adevărat. wightmagicmaster@gmail.com. WhatsApp: +17168691327

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulțumesc domnule pentru vrăjile tale reale. Numele meu este Zara Matteo. Acest lucru este cu adevărat incredibil și nu am experimentat niciodată așa ceva în viața mea. Înainte de a vă cunoaște, domnule, am încercat toate mijloacele probabile pe care le-am putut pentru a-mi aduce soțul înapoi, dar am realizat că nimic nu funcționează pentru mine și că soțul meu mi-a dezvoltat multă ură. Am crezut că nu există nicio speranță de a mă reîntâlni cu fostul meu soț. Dar când am citit recenzii bune despre modul în care DR WHITE îi ajută pe ceilalți, am decis să-i trimit un mesaj prin WhatsApp: +17168691327. să încerc și am făcut tot ce mi-a instruit și am avut încredere în el și i-am urmat instrucțiunile, întrucât el m-a garantat în 48 de ore și tocmai atunci fostul meu m-a sunat. Domnule, acum suntem mai fericiți ca niciodată. Totul arată perfect și atât de natural! Vă mulțumesc foarte mult domnule pentru vrăjile dvs. autentice și incontestabile. aici din nou e-mailul său:

    wightmagicmaster@gmail.com

    .com Îl poți și Whatsapp:
    +17168691327

    RăspundețiȘtergere

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Bluehost